banner people

Uw mening telt, bent u tevreden?

Service wordt bij ELCO Heating Solutions groot geschreven. Of u nu installateur, adviseur of eindgebruiker bent, uw tevredenheid telt. Om onze service optimaal aan de wensen van de klant aan te passen, is uw mening belangrijk! Wij stellen het op prijs indien u onderstaande vragen zou willen beantwoorden.

Vanzelfsprekend gaan wij discreet met uw antwoorden om, voor opmerkingen omtrent onze service staat ook een vrij tekstveld ter beschikking. Mocht u verdere servicewensen hebben of een aanbieding willen ontvangen, vragen wij u vriendelijk direct contact op te nemen met ons serviceteam, bereikbaar op telefoonnummer 045-7518600 of per email heatingsolutions@nl.elco.net.

wf      
     
012345678910
Absoluut niet

Gaarne uw beoordeling tussen 0 (absoluut niet) en 10 (zeer graag) kiezen.

     
     
---0+++
Telefonische bereikbaarheid van onze serviceafdeling.
Flexibiliteit m.b.t. het tijdstip van de serviceafspraak.
Vakbekwaamheid van uw aanspreekpartner bij de serviceafdeling.
Vriendelijkheid van uw telefonische aanspreekpartner.
Stiptheid van onze servicetechnici op locatie.
Voorkomen en optreden van onze servicetechnici.
Kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden ter plekke.
Tijdsduur van de werkzaamheden
Beschikbaarheid van benodigde service- en slijtage onderhevige delen.
Advies en tips door onze monteur m.b.t. het gebruik en de bediening van de installatie.
Informatie van de servicemonteur m.b.t. uitgevoerde werkzaamheden en eventueel te verwachten (meer)kosten.
     
---0+++
Telefonische bereikbaarheid van onze serviceafdeling.
Flexibiliteit m.b.t. het tijdstip van de serviceafspraak.
Vakbekwaamheid van uw aanspreekpartner bij de serviceafdeling.
Vriendelijkheid van uw telefonische aanspreekpartner.
Stiptheid van onze servicetechnici op locatie.
Voorkomen en optreden van onze seervicetechnici.
Kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden ter plekke.
Tijdsduur van de werkzaamheden
Beschikbaarheid van benodigde service- en slijtage onderhevige delen.
Advies en tips door onze monteur m.b.t. het gebruik en de bediening van de installatie.
Informatie van de servicemonteur m.b.t. uitgevoerde werkzaamheden en eventueel te verwachten (meer)kosten.
++ uiterst belangrijk
+ zeer belangrijk
0 neutraal
- niet belangrijk
-- onbelangrijk
     
wf      

Belangrijkheid

wf      

Tevredenheid

     

Wij vragen u bij onderstaande vragen de belangrijkheid en uw tevredenheid te beoordelen.

     

Contactgegevens (optioneel):

wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
     
Absoluut niet
     
Zeer graag